söndag 17 maj 2009

Jon gillar sin hatt.

Soft dag idag. Vaknade vid tre-tiden, lagomt bakis. Fick skjuts till morsan där jag avnjöt en bättre hemmalagat måltid. Gick till Jon där Frippe och Jon satt tillsammans med Jons mamma och pappa och jäste efter hamburgare. Till efterrätt så åt dom (och jag) en paj som Jon hade gjort. Jons mammas kommentar angående pajen var riktigt rolig tycker jag. "Ja, om man tar mycket glass så går den ju att äta". Självklart sa hon det med ett tillhörande skratt. Det var roligt tycker jag.
Sen snodde Frippe Jons hatt. Jon ville ha tillbaka den. Såhär ser det ut när två utvecklingsstörda människor leker "katt och råtta".



Efter det så drog vi till Frippe och softade och sen skjutsade dom hem mig. Nu sitter jag här och ska ladda ner någon säsong av Deadliest Catch.

Hej.

1 kommentar: